Datamarked kundeservice

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Betaling

Betalingskort

På vores hjemmeside accepteres Dankort, Visa, Mastercard, og Maestro for nem og sikker online betaling.

Bankoverførsel

Foretrækker du at betale via bankoverførsel, bedes du bestille dine varer og derefter overføre det nødvendige beløb til følgende konto:

  • Bank: NYKREDIT BANK
  • Reg. nr.: 8117
  • Konto nr.: 2898076
  • IBAN Konto nr.: DK0581170002898076 (nødvendigt ved overførsel fra udlandet)
  • BIC Kode: NYKBDKKK (nødvendigt ved overførsel fra udlandet)

Det kan tage 1-2 hverdage at registrere din betaling. Husk at angive navnet fra ordrebekræftelsen på overførslen.

MobilePay

For hurtig og nem betaling accepterer vi også MobilePay. Vælg MobilePay som betalingsmetode ved checkout og følg instruktionerne for at fuldføre din betaling.

E-fakturering - Offentlig kunde (husk EAN nr.)

Når du har klikket "Gå til kassen", skal du indtaste dit EAN nummer under faktureringsadresse. Ved betaling vælges "Elektronisk Fakturering", hvorefter vi sørger for hurtig ekspedition af din ordre.

Kontant

Ved kontant salg skal varen afhentes personligt, og det præcise beløb medbringes. Vi opbevarer ikke kontanter i virksomheden af forsikringsmæssige årsager.

Klarna

Kreditbetaling tilbydes via Klarna. Klarna giver mulighed for at handle uden betalingskort og tilbyder afbetaling, så du kan samle køb fra forskellige webshops på en faktura.

ViaBill

Opdel din betaling med ViaBill. Læs mere om betingelser og muligheder på ViaBill's hjemmeside.

Leasing (Kun med gyldigt CVR nr.)

Vi tilbyder leasing af genbrugt IT-udstyr til erhvervsdrivende.

Hvornår bliver min ordre trukket?

Ifølge dansk lovgivning trækker Datamarked.dk din betaling for varen den dag, varen afsendes fra vores lager.